Related Posts with Thumbnails

2009/02/20

I never saw u leaving this heart

Aloha!:-D
Oli iha paras Rukan reissu :) Oikeesti, mikä todennäkösyys on, et just se yks, jonka kaa en oo puhunu varmaa kuukautee, tekstaa just edellisen iltan et seki on rukal ?? :-D koska olin sitte sen kaa siel joka päivä, ni kuvii ei tullu itseasias otettuu yhtää.


nii tai no on mul yks tälläne kuva porkkanakakust, jota söin himas ennenku lähettii :--DD
pääsin muuten himaa iha ilman mitää vahinkoja, paitsi vikan iltan laskin pulkal päi aitaa ja lensin siit naama edel sitä aitaa päi. nyt koko poski ja silmäkulma on iha turvonnu ja keskel poskee on arpi. näytän kuulemma iha hamsterilt jota on vedetty turpaa :D. sillee hyvä tuuri, koska sen aidan takan oli semmone pudotus ja hissikuilu :z
nii että ei mulla muuta, tää oli vähä yliturha postaus, ens kerral ehkä jopa asukuvii tai jotai :)

ps.
arvatkaa kel on liput? 8)

4 kommenttia:

  1. Kiitos paljon! Nyt sai jo enemmän selvää tekstistä. Ja vähän oon sulle kade, kun sul on liput Madonnan keikalle...

    VastaaPoista
  2. No hyi joku Madonna yäääk, en toki ois halunnu mennä kattoo tai mitään. :(((

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: haha okei.
    Karpo: niii älä ;p

    VastaaPoista
  4. ehket lue stadilaisen blogii jos et ymmärrä pelle lanttu :DD noei mut älä pyydä vaihtaa kirjotustyylii kosk sit menee persoonallisuus.. joo sri oon aika random joten turha mun saarnaa :=) mielipide only!!!!! ;)

    VastaaPoista