Related Posts with Thumbnails

2009/08/26

Her black umbrella is opened up, she hasn't noticed the rain has stopped

Moro!
1)
26.5 by you.
the bag. sain porukoilt synttärilahjaks (synttärit on viikon pääst:D!!!), ku sitä vanhaa laukkua tuskin kannattaa korjauttaa. aitoa nahkaa, zarasta, mahtuu kätevästi puol vaatekaappia+koulukirjat+kaikki muu roina. täydellinen ihana lääh
26.4 by you.
tää menee vähä blogin aiheen ulkopuolelle:D, mut
2. piilarit! !! hahaha voitte varmaan kuvitella kuinka sokee oon ollu ku mun kummassaki silmässä on -2.5, mut en oo diabeteksen takii saanu piilareit ja inhoon mun laseja:D mun on pakko jakaa tää täälläki mut oon vaa nii ilone ku nään niin tajuttoman hyvin....:---D

3. some new things, jaksan tosi harvoin kuvailla tänne mitään mun ostoksia, mut ku löysin kerranki eilen kaiken mitä oon ettiny jo tosi pitkään!
26.3 by you.
värikäs neule, carlings (-50%). oikeestaan oon halunnu (kirkkaan) keltasta neuletta mut tää menee ehkä vielä paremmin
26.2 by you.
perusneule, zara. en tiiä ton värin nimeä, se ei oo harmaa vaa semmone vaaleenruskee, joku khaki tai jotai? tota väriä oon siis ettiny
26.1 by you.
kauluspaitamekko(?), h&m kids. kehitin tässä vähän aikaa sitte iha järjettömän pakkomielteen tommosiin kauluspaitamekkoihin (mikskä noita kutsutaan?? tän tapanen siis), inhosin niitä iha hirveesti vielä joskus puol vuotta sitte:-D väri on tommonen kiva tummanharmaa.

yhyy oon iha kuolemanväsyny, tänää oli onneks tanssi jee. mitää läksyjä en oo vielä toki tehny, huomenna onkin sitte 12h koulua:-----))

4 kommenttia:

  1. upeen värinen tuo laukku! oon niin kase kun tääl pohjois suomes ei oo zaran liikkeitä lähimaillakaan :/

    VastaaPoista
  2. kati: kiitti(: höhhhh:s

    VastaaPoista
  3. sun pinkki neule on super nice !
    maija

    VastaaPoista