Related Posts with Thumbnails

2009/11/19

Oldies

"jotain vanhoja kuvia susta ois kiva nähdä että millanen olit nuorempana."

Terve, oon jotenki ihmeellisesti taas puoliks kipeenä, joten päätin käyttää ajan hyödyks ja selailla noita vanhoja kansioita :---D harmi vaa että meiän kone on pari kertaa hajonnu vieden kaikki kuvat mukanaa ja oon myös poistanu aika paljo kaikkii vanhoja kuvia. tässä kumminki jotain olkaapa hyvä, mua kaduttaa jo nyt :-D ja näitä on sitte iha kauheen paljon!

oisko kuudennen luokan kevät-talvelta?
kesä 07

kesä 08
kesä 08
syksy 08

konffiksesta elikkä kesä 08
ranskasta 08
lontoo 2007


viitosluokan kesä!

13-v synttärit (oon toi kaikkein oikeinpuolimmainen)

jjooo eiköhä tää ollu tässä, vielä loppukevennys:
pukeutumistyyliä ala 6. luokka (kuvassa maria)

3 kommenttia:

  1. hahahah kivoja noi sensuurit :D hihih vähän outoo, mulle näky vasta nyt nää sun merkinnät! yhtäkkiä oli 4 uutta, weirdoo

    mut jee jee lisää lisää

    VastaaPoista
  2. hehehe ihania kuvia !

    VastaaPoista
  3. stapler: no mullaki!:o hahah
    sini: joo jep:D

    VastaaPoista