Related Posts with Thumbnails

2009/07/02

Smooth criminal

heippa!(: näis kuvis on joku hirvee ongelma enkä saa niit aikajärjestyksee...:-D nää kuvat on myös aika vanhoja, en oo kerenny/jaksanu postata aikasemmin.
mun bff oli meillä yöt ja tehtii tälläsii suht namui kokkailuja:-D hyi ei me (korjaus: en syöny, se söi) sit loppujenlopuks ees syöty noit kokonaa ku rupes ällöttää.

eilen mun yks amerikassa nykyää asusteleva kaveri perheinee tuli meille ja lähettii leikkii turistii stadii(-: se toi mulle myös superhienot uudet converset!
... jotka ei muute näytä näis kuvis yhtää nii kivoilt ku ne oikeesti on!:-D anyway asuna ginan sortsit ja toppi, laukku asokselta

mentii aluks kodin 1:sen katolle kuvailemaa, näit kuvii oli taas iha hirveesti ni valitsin sielt ny pari mis näyn ainoostaa mä ku en tiiä haluuko se mun kaveri näkyä täällä.





turisti:DD:D:D
käytii sanomatalos kahvilla, tommosen söin nam
sitte vaihtuuki päivä, nää on kai viikon vanhoja, harjoteltii kaverin kaa käyttää tota mun järkkärii:-D


tänää ne meiän vieraat lähti kiertää vähä muitaki kavereita, ni olin kavereiden kaa grillailemas yms. kävin aamul myös lääkäris ku oon kärsiny kurkkukivust koht jo varmaa kuukauden, ni mul on nyt sitte tulehdus mm. poskionteloissa, molemmissa korvissa ja kurkussa! hubaa-.- no, mikä parasta, oon ny töistä sairaslomal pari päivää:-)

1 kommentti:

  1. Mun on pakko sanoo, että en tiiä noitten tekstien leveyksistä mitään, mutta voit kokeilla vaihtamalla blogimalli ja jos uskallat, niin voit koskee HTML-koodiin :D
    ps. mitä ihmet noi kaikki tulehdukset :o

    VastaaPoista