Related Posts with Thumbnails

2010/01/02

2009

Moi ja hyvät uudet vuodet teilleki! :-) oon nyt neljättä tuntia väkertäny näit kollaaseja viime vuodesta ja vihdoinki valmista! en julkase täällä blogissa kuvia muista (paitsi noi pari poikkeusta jotka kumminki lukee tätä :--D) joten tää on vähän mun naama -painotteinen, mutta tässä olkaa hyvä:

tammikuu: alotin tän blogin, mökötin, kävin pulkkamäessä

helmikuu: olin Rukalla, kävin silmäleikkauksessa

maaliskuu:

huhtikuu: olin mm. pariisissa ja enriquen keikalla

toukokuu: olin Itävallassa ja Unkarissa, peruskoulun päättärit

kesäkuu: loma alko!, alotin työt

heinäkuu: kävin mm. porvoossa ja vääksyssä, olin ulkona ja kavereiden kaa

elokuu: kävin kattomassa Madonnaa, olin töissä, olin ulkona, olin kavereiden kanssa, kesäloman päättärit, lukio alko, taiteiden yö

syyskuu: sweet 16!, ilotulitukset

lokakuu: ykkösristeily, musen keikka

marraskuu:

joulukuu: pikkujoulut, joulu!

nonnniiiii siinä :-) oon jo nyt vähä epävarma tän postauksen kaa ku en tiiä meneeks tää jo mun tiukan yksityisyysseulan läpi mutta katotaa:>

10 kommenttia:

  1. hihihi ihaniiiii, just kiva! oispa mulki photari ni voisin tehä kaikkii tommosii kivoja voooooiiii ja ainakaa 2010-kollaasin tammikuus ei tuu olee mökötystä eks nii =))

    VastaaPoista
  2. khe:> ei niiiii ja 3.1 uusiks:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/1/10 22:49

    tää on ihana! ps. hyi noi jäähile juomat :DD
    t. tuuska

    VastaaPoista
  4. jooooo tod! hahaha :DD paitsi et joku toinen päivä

    VastaaPoista
  5. tuuska: hah kiitti:D jooälä:--D
    stapler: niiii ja eri lopetus :]

    VastaaPoista
  6. Anonyymi3/1/10 01:08

    oi vitsi ihana, ihan super ! i'm in love 8) ja pssssssst hihi näköjää olin heinäkuussa pitäny ne peken baarikaappipippalot ::D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi3/1/10 12:15

    läpäsee seulan! just ihana(=
    inkainka eiksnii et alotetaa nyt isot rahankeruutalkoot!?

    maija

    VastaaPoista
  8. ano1: hahaaa kiitti:D joooo ne oli ihanat!:--D hahhhahahahahh
    ano2: hehe:] joooooo!

    VastaaPoista
  9. Anonyymi3/1/10 19:00

    mikä idea nois naamakuvis on mist on sensuroitu naamat : DDDD

    VastaaPoista
  10. nosiis en julkassu mun naamasta kuvia ennen kesäkuut, eikä mul sattunu alkuvuodest olee muitakaa kuvii:D

    VastaaPoista