Related Posts with Thumbnails

2010/01/06

The door slam loud and rows up a cloud of dust on us, Footsteps follow, down through the hollow sound, torn up


1. käsikorut 2€ ja 4€, bijou brigitte
2. sininen kynsilakka ♥
3. mun joululahjakirjat eli noi samat ku täällä, noiden innottamana oon jo varannu kirppispöydän (valtteri, 16.1!) ja operaatio vaatekaapin siivous alkaa kohta :)
4. nam

joo mulla ei nyt oikee teksti luista, tänää on ollu ihana päivä, olin heti aamusta salilla ja nyt meen kattoo the cityn uusimman jakson moido ♥

ps. tiiän et oon vähä myöhässä mut kiinnostaisko teitä noita joululahjoja nähä?:---D

5 kommenttia:

  1. iiiiik! MYKONOS <3 jooooo joululahjoja! ihania kuvia! mä venaan niin et pääsen ostaa sen järkkärin vihdoin! tai siis sit ku kesäloma alkaa :D paitsi jos mulla on rahat kasassa ennen sitä =) vähän tyhmää ku on niin talvi ku voi vaa olla ja kerranki sais kivoja kuvia ulkoota, nii mulla ei oo kameraa =(

    VastaaPoista
  2. hehe arvasin et tunnistat :> ai ostat sillo :O! nii ja tuol on nii pimeetä et ei näy mitää:D

    VastaaPoista
  3. joooo! no mä aattelin, et kyl mun on kesäks saatava kamera! nyt ku ei oo oikeen mitään, mil sais edes ok kuvia :/
    täytys vaan keksiä, et mistä saan rahat :D

    VastaaPoista
  4. joojoo laita vaan joululahjoja tänne ;)

    VastaaPoista